Skolfix



Det känns som att jag har ägnat större delen åt skolarbeten och ändå
har jag inte tentapluggat alls idag. Träffade basgruppen på morgonen
för att göra någon uppgift om utvärdering. Efter tre timmar var vi
färdiga så redan efter 12 traskade jag ut från grupprummet. Hann bara
komma hem och äta lite lunch innan jag och älsklingen åkte till Ersboda.
Eftermiddagen har bjudit på ännu mer skolrelaterade saker. Jag har skrivit
ner lite utvärderingsmodeller, tittat på en webbföreläsning och sist men
inte minst skrivit ut morgondagens föreläsning. Utöver detta har jag
hunnit med städning och duschande under kvällen.

En effektiv eftermiddag/kväll där jag hunnit göra en massa saker.
Nu är det dock en trött tjej som sitter här med en mugg te. Hade tänkt
dricka upp teet, kika in på Facebook och sedan sova. Får sovmorgon
imorgon eftersom jag börjar först efter lunch, skönt.  :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0