Seskis

Skoldagen flöt på bra, redan vid 10-tiden var vi färdiga och fick helg.
Galet skönt att sluta så pass tidigt :) Vid 13-tiden styrde jag och
älsklingen bilen norrut. Drygt tre timmar senare landade vi innanför
dörren i Bjumis. Har spenderat några timmar där hos svärföräldrarna
innan jag och Diesel blev upphämtade av mamma.



Här hemma på Seskis har det blivit det traditionella fredagsfikat hos
mommo. Kom precis därifrån, så nu sitter jag nerbäddad här i soffan
och lyssnar på lite musik och myser med Diesel. Snart är det nog
dags att sova, känner att ögonlocken börjar bli tunga.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0