Schema

Egentligen börjar min skoldag redan kring 11-tiden då jag ska träffa min

basgrupp. Vi ska fixa det sista med opponeringen och skriva ut nya

OH-bilder. 13.15 är det dags för det fjärde seminariumet, och idag är det

jag som ska redovisa. Förhoppningsvis går det bra.  :)

 

Som jag skrev i förra inlägget, när jag kommer hem fortsätter pluggandet.

Med lite mat i magen hoppas jag att jag kommer orka sitta en eller två

timmar med litteraturen. Förhoppningsvis lär jag mig något också,

ber till de högre makterna att jag inte tappar koncentrationen.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0