Schema

 

09.00 är det dags för veckans första grupparbete. Idag kommer vi spendera

hela dagen i ett grupprum på medicinska. Förhoppningsvis duger de grupp-

rummen lika bra som Universums. Dagen kommer bestå av kodning och

kategorier. Så jag antar att vi lär va snurriga i huvudet efter en heldag

med sånt, haha.  :) Hoppas det blir en bra dag, att vi arbetar effektivt

och håller humöret uppe.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

sv: åh härligt!! Min vecka var också bra, hade mycket i skolan bara!! Hur var din helg ?

2011-10-17 @ 17:44:11
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0