Schema

Endast en föreläsning idag på schemat, skönt. Dock inte lika kul att den

börjar först 13.15 och håller på till 16.00. Men ibland kan det ju vara skönt

med en sovmorgon även fast jag föredrar att börja tidigt och sluta tidigt. :)

Jag håller tummarna för att det är en föreläsning som jag förstår någorlunda

i alla fall efter den här föreläsaren inte lägger ut några powerpoint-bilder..

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

sv: åh okej.. :)



Hur har din vecka varit hittills?

2011-10-12 @ 20:00:34
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0