Schema

08.15 har vi något som heter Arbetsseminarium. Det är inte obligatoriskt
men jag och min grupp känner att vi behöver vara där eftersom vi inte är
helt säkra på att våra frågor fungerar. Så vi hoppas på lite hjälp från
lärarens sida, så han kan säga vad vi kan göra annorlunda och så vidare.
Som tur är så är det bara en timme. Sedan klockan 09.15 ska vi arbeta
med basgruppen och fixa det sista - om det är något vi måste ändra
och så vidare. Så förhoppningsvis är vi klara redan vid lunch, och då är
det helg. Skönt! :) Eller ja, imorgon ska jag intervjua en person men
slipper i alla fall åka in till universitetet.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0