Schema

 

09.00 ska jag befinna mig på Universum för att träffa basgruppen. Idag ska

vi börja skriva metod- och diskussionskapitlet i Processövningen.

Förhoppningsvis går det bra, hoppas alla hinder håller sig borta. Utöver allt

detta skrivande ska vi även fixa till stavfel och sånt där, ren formalia.

Håller tummarna för att det går bra så vi blir klara under måndagen,

för på tisdag ska arbetet vara inlämnat.  :) Vid 13/14-tiden får jag

förhoppningsvis helg. Kan säga att helgen är väldigt efterlängtad!

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Nilma

Hoppas det går bra :D



SV: Ahh, jag förstår!

2011-10-28 @ 08:05:39
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0