Schema


09.00 är det basgruppsarbete som gäller. Satt och läste en engelsk artikel
igår som vi ska arbeta med idag. Vi ska titta på utvärderingsdesignen
och en massa sånt. Låter inte allt för skojigt, men vi får väl se. Hoppas
det går smidigt för oss, så det inte blir en allt för lång skoldag.  :)
Här hemma väntar sen tentaplugg, och jag ber till de högre makterna
att min motivation och koncentration dyker upp tills dess..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

ger dig lite motivation så du kan plugga lite.. hihi

åå vad ja önska ja hade mer o göra i skolan ibland, haha trist o bara va :(



2011-10-26 @ 12:18:18
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0