Schema

08.15 har vi seminarium, och just nu känns det väldigt tungt. Som tur är

så är det bara i två timmar, men att börja 08.15 är inte alltid så roligt.

Får se det positivt - vi slutar tidigare.  :) Direkt efter seminariumet ska

vi i basgruppen sätta oss ner och rätta arbetet litegrann efter opponeringen.

Men jag måste gå redan vid 11-tiden så.. Men lite hinner jag ju vara med

i alla fall. Under eftermiddagen blir det att plugga litegrann, har inte läst

alls under helgen så känns som att det blir en del idag.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Louise

helgerna går alltid för fort.. :(

önskade att allting va tvärtom, man va ledig så många dagar som det är veckodagar:P haha

2011-10-24 @ 12:08:11
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0