Schema

 

08.00 intar jag och resten av basgruppen ett grupprum på Universum för

att under några timmar fixa till vårt arbete samt göra en opponering på

en annan grupp. Förhoppningsvis är vi färdiga efter två-tre timmar så

man kommer hem tidigt för sen ska jag iväg norrut. Håller tummarna

för att det går smidigt för oss idag, trots att det är tidigt en fredagsmorgon.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas de gick bra för er idag, ja tänkte sätta mig o plugga men de går segt o börja.. kanske för de bara är 4 uppgifter kvar.. :/

sen då? är de då livet börjar.. haha



Ha en fin fredag :)

2011-10-21 @ 12:24:28
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0