Schema

09.15 har vi något som heter "Räknestuga", tydligen så är det inte obligatoriskt
men jag tänker gå ändå eftersom det är hjälp inför tentan. Usch, jag trodde
att jag skulle slippa matte när jag började plugga till Socionom men inte då..
Det dyker upp även på denna utbildning, usch. 12.00 blir det basgruppsarbete
då vi ska revidera de "fel" som sas igår på seminariumet. Förhoppningsvis
går det hyffsat fort så jag sedan får åka hem och fixa mat innan det är dags
att plugga.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0