Onsdag



Igår var det en riktigt bra dag trots ösregnet. Först spenderade jag
några timmar i skolan tillsammans med basgruppen. Vi var riktigt
flitiga och hann i princip färdigt med seminarieuppgiften. Den sista
delen ska vi göra idag.  :) Älsklingen hämtade upp mig under eftermiddagen
och så åkte vi och uträttade några ärenden innan vi hamnade på
Great Eastern. Var sedan in i några butiker för att fördriva lite tid innan
vi gick till bion. Ni som gillar Svensson Svensson-serien måste se filmen!
Jag tyckte den var bra, och vissa scener var så roliga så alla satt och grät
av skratt, haha.  :D

Idag då? Denna onsdag bjuder på grupparbete någon timme för att
göra det sista med uppgiften. Sedan blir det att plugga här hemma och
läsa en engelsk artikel, duscha, laga mat och så vidare. Tror det kommer
bli en fullspäckad dag, känns som det i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0