Mys



Jag har hållt igång hela dagen, tiden har verkligen sprungit iväg.
De gamla tentorna har jag gått igenom och jag känner mig faktiskt
lugnare nu inför tentan när jag insåg att jag kunde en del.  :)
De kvantitativa delarna var ju jättelätta, så jag hoppas det blir något
liknande på vår salstenta.  :)

När jag inte har pluggat har jag myst med Diesel och tittat på tv.
Just nu sitter jag och tar det lugnt här framför datorn men det är
dags att traska ut i köket och ge mat åt Diesel eftersom klockan är
över 22. Sedan blir det att se några avsnitt av Andra avenyn innan
det är dags att sussa.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0