Medicinska

Morgonen var hemsk när jag gick från bussen till samhällshuset,
det var glashalt ute. Bambi på hal is med andra ord, haha.
09.00 träffade jag basgruppen på medicinska biblioteket för att
arbeta med seminarieuppgiften. Vid 13-tiden var vi klara efter att
ha suttit och klurat med koder och kategorier. Det var inte så lätt
som vi trodde, men det gick tillslut att placera in koderna i kategorier.
Är det rätt återstår att se imorgon när vi har arbetsseminarium.

Tidigare under kvällen gick jag igenom litegrann till tentan. Blev
att läsa lite begrepp och sånt där, och det gick hyffsat okej ändå.
Imorgon blir det inget pluggande alls för då är jag och älsklingen
på bio, mys.  :) Nej nu ska jag fortsätta se CSI innan det är dags
att sova.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0