Måndag

Den här dagen bjöd på en sovmorgon, kan säga att det var galet skönt.
Tidigare under kursen har min seminariegrupp alltid haft seminarium
klockan 08.15 eller 09.15, men idag börjar vi först efter lunch.
På ett sätt känns det skönt eftersom man då får unna sig en sovmorgon,
men jag föredrar faktiskt att börja tidigt och sluta tidigt. :)

Jag ska vara på universitetet till 16.00, så när jag kommer hem lär
jag vara vrålhungrig. Blir att laga middag då och sedan hade jag
tänkt sätta igång och plugga. Får hoppas att jag hittar lite motivation
och koncentration så jag orkar plugga en-två timmar. Mina planer är
att avsluta kvällen i soffan framför något bra program, lutar åt CSI
eller Criminal minds. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0