Måndag

Helgen är över och precis som alltid gick den alldeles för fort.
Den här veckan som kommer är det fullt upp, så ni kan ju gissa
om jag längtar till helgen, haha.  Jag ska hinna med två seminarium,
en opponering, ett stort grupparbete ska lämnas in imorgon och utöver
allt detta ska det tentapluggas. Med andra ord så kommer jag bo på
universitetet denna vecka känns det som.

Jag är inte alls sugen på skola idag, och särskilt inte dagens seminarium.
Hade hellre myst ner mig i sängen igen och sovit några timmar, men det
får vänta tills helgen. Istället ska jag nu borsta tänderna och fixa det sista.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0