Kort skoldag

Det blev en rätt kort skoldag idag, skönt. Morgonen började med
räknestuga där vi fick några uppgifter att träna på inför tentan.
Vissa var rätt lätta, andra var sjukt svåra, så det gick väl sisådär..
Gjorde inte färdigt alla uppgifter utan jag och gruppen stack vid
11-tiden för att pyssla med opponeringen från igår. Strax efter 12.30
var vi klara med rättandet så blev en kort skoldag.  :)

Har nyss fått i mig lite lunch/mellanmål och tänkte nu sitta här en stund.
Sedan blir det kanske att plugga litegrann innan maten om jag hittar
motivationen. Jag har bestämt mig för att plugga under kvällen i alla fall,
och jag håller tummar och tår för att det går lika bra som igårkväll.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0