Julkänsla


Oj vilken julkänsla jag har haft idag, haha.  :D  Helt sjukt att lägenheten
kommer vara pyntad med julgardiner, ljusstakar och så vidare om drygt
en månad. Vart springer tiden iväg egentligen? Hur som helst, julkänsla
har jag haft hela dagen. Jag har varit sugen att baka lussebullar,
pepparkaksmuffins, ha tänt adventsljusstakar, och till och med ha snö.
Det dröjer inte länge innan det är dags för allt det där, en månad kvar.. :)

Förövrigt då? Skoldagen gick faktiskt rätt bra, fyra timmars föreläsning
som gick hyffsat fort. Sedan var det bara att åka hem och läsa en
artikel på engelska. Under eftermiddagen/kvällen var vi iväg till några
affärer så tentapluggandet hamnade lite åt sidan. Läste drygt en timme
i alla fall, bättre än ingenting alls. Men nu ska jag sitta här resten av
kvällen och ta det lugnt innan det är dags att krypa ner i sängen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0