Intervjuguide

Föreläsningen imorse var inte så jobbig som jag hade föreställt mig
att den skulle vara. Det mesta av det läraren gick igenom kunde jag
redan någorlunda bra i alla fall eftersom jag senast igår satt och
läste lite om det. Så kändes skönt att jag hade lite koll i alla fall.  :)
Eftermiddagen har jag spenderat tillsammans med basgruppen i
ett grupprum på Universum. Vi har skrivit ner olika frågor som ska
ställas under den kvalitativa intervjun. Jäklar vad svårt det var att hitta
på frågor som matchar både syftet och frågeställningen. Som tur är
har vi ett arbetsseminarium imorgon då vi får feedback från läraren,
så får han hjälpa oss med vissa frågor och så vidare.  :)



Har nyss fått i mig mat och nu tänkte jag sitta här en stund. Känner att
hjärnan är helt slut efter den här dagen, haha. Får se om det blir något
läsande ikväll men just nu lockar det inte alls då jag inte har någon
koncentration/motivation alls för tillfället. Kanske blir en mysig kväll
framför Andra avenyn med en mugg kaffe i handen och Diesel brevid mig,
låter väldigt bra eftersom älsklingen ska iväg på personalfest.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0