Huvudvärk

Åh vad typiskt! Jag som hade planerat att plugga någon timme ikväll.
Men vi får väl se vad det blir av det.. Under tiden jag satt på
seminariumet fick jag världens huvudvärk som fortfarande sitter i.
Jag är hyffsat nöjd med seminariumet i alla fall, skönt att jag har gjort
bort redovisningen. Var inte så jättemycket "fel" som vi behöver ändra,
så tror det går rätt fort imorgon att göra det.  :)



Nu ska jag kika runt litegrann och fixa lite saker innan jag ska försöka
plugga. Men allt känns kaos, jag vet inte riktigt vart jag ska börja
eller vad jag ska göra, haha. Känns som att jag har noll koll på det här,
usch.  :/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

Tack så mycket! :) <3

2011-10-03 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0