Helg

Grupparbetet gick hyffsat bra idag, vi arbetade på framåt 14-tiden.
Vi skrev nästan hela Metod- och diskussionskapitlet idag, men
ska göra det sista på måndag. Sedan är det diskussion och referenslista
kvar, innan vi äntligen är färdiga. Så det är en del kvar..

Men vid 14-tiden tog vi helg i alla fall. Har inte gjort ett dugg sedan
jag kom hem, haha. Duschat, ätit mat och glott på tv är det enda.
Nu sitter jag och Diesel i soffan och myser samtidigt som jag tittar
Waterwörld. Har inga planer för kvällen mer än tv-tittande,
känner mig helt slut i huvudet efter dagens grupparbete. Så blir att vila
upp mig inför morgondagen, för då har jag tänkt tentaplugga en del.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

Haha jo det skulle vara fint! ;D

2011-10-28 @ 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0