Fredag

Det är inte varje fredagsmorgon som jag är uppe och hoppar före 05.30.
Men idag var det inte så jättetungt att kliva upp, skönt. Jag ska träffa
basgruppen några timmar på skolan, sen blir det hem att packa det sista
och därefter styra bilen fyrtio mil norrut i landet. :) Så många timmar
i bil kommer det bli denna dag, det är tur att jag gillar att åka bil.  ;)

Nu är det kanske dags att rappa på och lägga i en högre växel.
Har en del saker som ska fixas innan jag hoppar på bussen mot
universitetet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0