UB



Dagens föreläsning om kriminalitet var rätt bra. Jag har alltid varit
intresserad av det ämnet, och alltid velat testa att arbeta inom
kriminalvården. Efter dagens föreläsning vill jag det ännu mer, hihi.
Kvällen har jag faktiskt också spenderat på universitetet. Kändes faktiskt
jättekonstigt eftersom jag alltid annars pluggar hemma. Men idag var
jag tvungen att sitta på UB för att läsa en bok som man inte kunde låna hem.
Men det gick riktigt bra för under tre timmar hann jag läsa boken och göra
seminarieuppgiften, skönt att ha det bortgjort.  :)

Nu ligger jag hemma i soffan medans Nickelback strömmar ur högtalarna.
Snart är det dags att krypa ner i sängen och sova några timmar för
imorgon väntar en lång skoldag..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0