Torsdag

Igår avslutades en kurs, idag börjar en ny. Full rulle här, ingen ledighet.
Fast det blir ju ledighet på eftermiddagarna/kvällarna i alla fall denna vecka,
skönt.  :)

Jag ska snart promenera iväg till bussen, eller ja om tjugo minuter.
Måste skriva ut lite papper på universitetet, söka efter en bok och
så vidare. Mycket att fixa inför nya momentet. Jag tror att det kommer bli
en intressant kurs, i alla fall föreläsningarna om våld och utsatthet. Att vi
sedan ska få göra studiebesök känns också kul, särskilt när jag såg att
man får göra inom missbruksvården om man vill. Det är ju ett studiebesök
som jag skulle vilja på. Spännande! :) Nej som sagt, jag tror det blir en
bra kurs även fast det lär vara mycket. Det är mycket individuella arbeten
på denna kurs, några seminarier och endast ett fåtal föreläsningar. Utöver
detta ska vi skriva vår B-uppsats, spännande. Men just nu längtar jag tills
den här dagen är över så jag får lägga mig i soffan och sova en stund,
känner att en powernap skulle behövas redan nu, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0