Tisdag

Den här morgonen började riktigt bra - Vaniljte och lussebulla till frukost
samtidigt som Nickelback strömmar ur högtalarna. Inte illa! :)

Snart ska jag sätta mig och försöka skriva litegrann på uppsatsen.
Eller så går jag ut först på en promenad.. Känner att det behövs
då jag känner mig som en zombie för tillfället, haha. Kanske piggnar till
efter en liten promenad, så får jag plugga sen. :) Vad händer mer än
lite uppsatsskrivande idag? Ingenting planerat. Funderar på att slå in
någon julklapp, men vi får se om det blir av idag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0