Studiebesök



Idag var jag och min basgrupp på ett studiebesök som var sjukt intressant.
Vi åkte till ett behandlingshem för missbrukande killar över 20 år. Fick veta
mycket om verksamheten och när vi gick därifrån var jag mer än nöjd med
besöket. Jag har alltid velat arbeta på ett behandlingshem, och efter dagens
studiebesök kan jag säga att det blivit starkare. Det känns som att det där
är något som skulle passa mig. Någongång i mitt liv ska jag absolut arbeta
på behandlingshem, punkt slut.  :)

Imorgon är det dags för studiebesök nummer två. Ser framemot det också.
Det blir inom samma område typ, men då ska vi till öppenvården för de
som har alkohol- och drogproblem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0