Söndag



Det blev en liten sovmorgon som inte var planerad, haha. Jag skulle
ha vaknat för nästan två timmar sen eftersom jag hade tänkt
tentaplugga, duscha och sånt, men jag somnade om och vaknade
nu först.

Skönt på sätt och vis, men hade varit bättre att vakna tidigare, då hade
jag inte behövt sitta lika länge under eftermiddagen/kvällen. Nå ja,
det går väl. Usch jag har världens tentaångest just nu. Brukar alltid va
orolig inför tentorna, men då brukar jag ändå känna att jag har koll på
saker. Så känns det inte nu, det är en massa saker som jag inte kan.
Usch, panik! Tanken är att försöka få in de där sakerna i huvudet idag,
blir att nöta, nöta, nöta..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0