Skyltsöndag



Imorse försökte jag börja skriva på uppsatsen, men det första man stöter
på är "Problembakgrund". Jag hatar den delen när man ska få till "tratten"
och allt.. Så jag skrev ner tre rader typ, sedan blev jag less. Begav mig
ut på en promenad istället, var riktigt härligt väder ute. Trodde att det
var någon stor brand här på torget när det var brandbilar där och
massa folk, sedan insåg jag att det var skyltsöndag - det förklarade
folkmassan, haha. :) Var dit och tittade en stund innan vi åkte in till stan
för att gå på skyltsöndagen där. Myspys.

När vi kom hem satte jag mig ner med uppsatsen i tron om att det skulle
bli några rader nerskrivna. Jodå, ett tag senare var jag färdig med problem-
bakgrunden. Vet dock inte om det är rätt.. Har tagit med sånt som handledaren
sa att jag kan ha med, så det borde vara mer åt rätt håll än fel, men man
vet aldrig. Bäst att han får kika på det där sedan när kapitlet är färdigt. :)
Känna skönt att jag har kommit igång med skrivandet i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. En ADVENTSKALENDER med fina priser pågår just nu på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-27 @ 22:50:05
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0