Schema

 

Idag är det bara ett ynka seminarium som ska bockas av. Det känns

som att det inte är så jätteseriöst men men vet aldrig. Har aldrig förut

haft seminarium med den där läraren, så vet inte riktigt vad jag ska

vänta mig. Får se om alla kan prata om boken, det var ett h-vete att

få tag i den. Den var slutsåld överallt och man hade aldrig hunnit

beställa den så.. Men jag lyckades ju få tag i den på biblioteket, så

för min del löste det sig i alla fall. Nu vill jag att klockan ska vara

15.00 så jag får traska ut från lokalen och ta helg.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0