Schema

 

09.15 är det dags för en tre timmar lång föreläsning eller vad man ska

säga. Det är väl inte direkt någon föreläsning utan en kvinna från kriminal-

vården ska komma och berätta litegrann. Jag har höga förväntningar om

idag, så hoppas jag inte blir besviken.  :) Skönt att sluta redan vid lunchtid,

då har jag typ tio timmar ledigt innan det är dags att sova, härligt.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas du haft en bra dag. :)

2011-11-14 @ 18:30:23
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Rosanne

Vårdcentralen :-)

2011-11-14 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0