Schema

 

10.15 är det dags för kursintroduktionen för det nya momentet. Har inte

riktigt koll på vad kursen heter, men något med "Socionomers professionella

yrkesroll" eller nått sånt där, haha. Hur som helst så har jag höga förväntningar

på denna kurs. Den verkar intressant, berör mycket som jag tycker är

intressant (tillexempel våld och utsatthet). Att vi sedan ska skriva B-uppsats

har jag lite blandade känslor inför. Det ska bli både kul men samtidigt jobbigt,

men det är ju en del av universitetsstudierna att skriva en uppsats så..

Efter introduktionen ska jag träffa basgruppen från förra kursen (den som

avslutades igår) för att korrigera lite fel i processövningen. En lång dag

framför mig.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0