Schema

 

09.00 ska jag sitta i skrivsal 1 på ÖP och skriva tenta. 10 veckors slit är
över och idag avslutas kursen "Att undersöka sociala fenomen". Vet ni
hur jäkla skönt det känns? Helt underbart! Det har varit ett tufft moment
med mycket litteratur, mycket grupparbeten och seminarier, men jag har
klarat det hittills. Nu är det bara den sista examinerande delen, tentan, som
jag hoppas att jag klarar.

 

Dagens tenta kommer vara lite annorlunda är de tidigare. Vi ska skriva
en kvalitativ del (om forskningsdesigner, vetenskapsteori och så vidare)
och en kvantitativ del (statistik). Båda dessa delar ska man ha 60 % på
vardera för att bli godkänd. Usch, varför hade det inte kunnat va lite lättare
och ha totalt 60 % för godkänt? Nå ja.. Just nu känns det som "Hej omtenta",
men vi får se. Om några timmar sitter jag och skriver för fullt. Hoppas på
det bästa.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0