Pluggat

Den här dagen har kretsat kring en enda sak - tentaplugg. Usch jag är
så less all kvalitiativ och kvantitativ forskning så det finns inte! Men jag
ska läsa ännu fem dagar till, sedan är det över. Vet inte om jag har lärt
mig något nytt idag, känns som att ingenting fastnar i hjärnan. Men det är
bara att försöka få in det, jag har ju som sagt fem dagar på mig.
Ber verkligen till de högre makterna att jag ska klara den här tentan men
det känns faktiskt väldigt osäkert, usch.



Efter sex timmars pluggande har jag tagit det lugnt under kvällen.
Snart är det väl dags att hoppa ner under täcket och sova också, en skoldag
väntar imorgon. Börjar först vid lunch men hade tänkt plugga lite före så
jag inte behöver ägna en fredagskväll till pluggande.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0