Onsdag

Idag är det dags för det andra, och sista, studiebesöket. Jag tror det
kommer bli intressant idag också, dock lär det bli lite stressigt.
Vi ska vara där klockan 11, och två timmar senare ska vi sitta på skolan
och ha seminarium. Jag hatar schemaläggningen med seminarierna på
detta moment, vi har alltid på eftermiddagen. Dåligt! :/

Nå ja det är bara att pallra sig iväg till studiebesöket och sedan
seminariumet. När jag kommer hem väntar middag, och därefter ska
jag försöka plugga litegrann. Måste läsa litegrann om de teorier som jag
tänkt arbeta med under B-uppsatsen, och hitta lite information om dem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0