Noll koncentration



Usch och fy vilken jobbig dag det här har varit! Jag har försökt tentaplugga
men det går verkligen inte. Vart har min koncentration försvunnit?
Det verkar som att jag tappat den efter vägen.. Det har verkligen inte
gått bra med pluggandet idag. Har gjort allt möjligt annat känns det som.

Ni ser, nu sitter jag ju här fast jag egentligen borde plugga, haha.
Men om ett tag ska jag slita mig härifrån och försöka göra ett sista ryck
för dagen. Hade tänkt gå igenom alla föreläsningsanteckningar i alla fall.
Sedan lägger jag pluggandet åt sidan och åker till ICA Maxi istället och
därefter blir det filmkväll.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0