Måndag

Ny vecka, nya tag. Måndag är här och det känns som att den här veckan
kommer gå rätt fort. Första uppgiften ska vara gjord till torsdag, men just
nu känns det som att det inte blir några problem. Det här momentet känns
roligt, intressant och ja, det kommer nog flyta på rätt bra - i alla fall första
delen av kursen.  :)

Jag har precis fått i mig frukost och känner hur ögonlocket fortfarande är
tunga. Åh vad det hade varit skönt att återvända till sängen, sova några
timmar och sedan vakna piggare. Tror minsann det får bli en powernap när
jag kommer hem från universitetet.  :) Mer planer än att vara på universitetet
finns inte, skönt att ha en ledig kväll utan några måsten. Det enda jag vet är
att jag ska sova tidigt ikväll, väldigt tidigt, haha.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0