Lördag

Lördagsmorgon och jag är snart redo för en runda på stan. Ska dricka upp
teet, få upp älsklingen ur sängen och sedan åka in till stan. En hel dag
med shopping står på listan, hihi. ;) Dock inte så jättekul shopping eftersom
det ska inhandlas en eller två böcker till kursen, men men.

Åh vad jag älskar att vara helt ledig från pluggande under helgen! Det här
är lätt den bästa helgen på evigheter, inget pluggande, bara vara och göra
det som faller in.  :) Kommer bli en toppen-lördag med andra ord.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0