Långledigt



Woho, långledigt en vecka! :) Handledningen imorse gick bra, jag behöver
inte ändra någonting alls i mitt syfte eller frågeställningar. Känns skönt
att handledaren tyckte det såg bra ut. Då är det bara att fortsätta läsa
om ämnet, kring teorin jag ska använda och fortsätta med intervjuguiden.
Efter handledningen arbetade gruppen med de två sista casen, så nu är
vi färdiga med det. På torsdag nästa vecka ska vi träffas före seminariumet
och sammanfatta, göra det allra sista.

Sitter just nu hemma med en huvudvärk som börjar avta. Hade tänkt
betala lite räkningar och sedan får vi se vad som hittas på. Tanken var
att börja med hemtentan men jag har ingen motivation alls. Just nu vill jag
njuta av ledigheten. Men så småningom ska jag börja med hemtentan.
Snart.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0