Fredag

Är det normalt att kliva upp vid 06-tiden på sin lediga dag? Haha, jag har
gjort det idag. Har så sjukt mycket som ska göras denna dag och jag vill
inte hålla på allt för sent idag. Jag vill göra bort det mesta under morgonen/
dagen så jag är ledig ikväll.



Så nu hade jag tänkt gå ut med datorn i köket, slå på Von Benzo's nya
album och sedan sätta igång med bakandet. Ja, jag har ändrat mig om
Von Benzo's nya låtar - de är faktiskt bra när man lyssnat på dem två gånger.
Nu gillar jag i princip alla låtar från det albumet, haha.  :) Så det var inte
så pjåkigt ändå, men deras första album är ändå bättre. Nej, baka var det!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0