Besök

Igår fick vi som sagt trevligt besök från norr, Marie kom och hälsade på.
Var en lugn kväll här hemma med gottigott, en film samt en runda
runt stan. Hann prata ikapp allt som hänt sedan augusti, haha. :D

Idag var vi på julmarknad i Obbola, det var ingen höjdare. Fanns
ingenting där, så lite besviken blev jag. Deras sommarmarknad är
mycket bättre.  :) Åkte sedan till Strömpilen och därefter in till
stan för att springa på affärer. När jag inte har råd att shoppa -
då hittar jag en massa fina kläder. Så jäkla typiskt! Kom hem med
en julklapp i alla fall, inget mer.



Hade ett trevligt dygn med Marie, lika roligt som alltid.  :)
Men om dryga månaden ses vi igen, då på norrbottnisk mark.
Då ska det bli en "favorit i repris" som de två senaste åren.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0