Uppsatsskrivande

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det har
gått bra ändå. Imorse skulle jag och Karolina skriva det sista på
uppsatsen, men hon var sjuk.. Men det gick bra att skriva ensam
också, efter fyra timmar blev jag klar med framsida, referenslista,
slutdiskussion och sånt där. Skönt.  :)

Handledningen som var idag gick också mycket bra. Läraren sa
att allting verkar jättebra och det såg fint ut och så vidare,
vilket kändes skönt att höra. Det verkar som att vi har skrivit rätt
i alla fall, nu återstår det bara att redovisa och opponera på en
annan grupp.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

kan du ge mig lite plugglust!? :D Så impad över dig som verkligen pluggar sådär länge.. om jag satt i fyra timmar skulle ja göra gaanska mkt.. :/



2011-05-18 @ 20:18:51
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0