Tvättande

Morgonen och förmiddagen spenderade jag på balkongen i tron om att
få lite färg på kroppen. Jodå, över tre timmars solande har gett lite
resultat i alla fall. Önskar verkligen att jag hade mer av mammas pigment
i mig, då skulle jag bli brun direkt, haha.  :)



Just nu snurrar några maskiner tvätt nere i tvättstugan. Plugga hade
jag också tänkt göra denna dag, men förmiddagen spenderade jag
ute i solen istället. Så nu är det kanske dags att plocka fram en gammal
tenta och lagboken för att plugga litegrann? Skulle kännas bra om jag
lyckas plöja igenom ytterligare en gammal tenta, tycker det är lättaste
sättet att lära mig på. Målet för dagen är alltså att gå igenom en tenta
och försöka ha koncentration att sitta och plugga i drygt två timmar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0