TV-kväll

Kvällen har jag spenderat i soffan framför tv:n och några avsnitt av
Tre kronor. Det har varit skönt att vara ledig denna onsdagskväll
och inte alls bry sig om pluggandet. Men imorgon hade jag tänkt
försöka läsa litegrann fast det blir under dagen/eftermiddagen
eftersom jag slutar tidigt imorgon.



Nu tänker jag fortsätta min tv-kväll med Klockan åtta hos stjärnorna.
Ikväll är det bland annat Christina Schollin (Birgitta Wästberg i Tre kronor)
och gladiatorn Plexus som medverkar i programmet. Roligt! :) Men nu
hade jag tänkt ordna en mugg te samt en nutellamacka, lagomt tills
programmet börjar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0