Trötter

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött.. Det har ju inte varit någon
ansträngande dag precis eftersom jag började 15.15 och fick sluta
redan 16.30. Seminariumet var inte alls som jag hade tänkt mig,
det var i princip bara läraren som pratade. Men mig gör det ingenting.  ;p

Middagen har just hamnat i magen, så nu hade jag tänkt kika runt
litegrann på nätet innan jag bänkar mig framför tv:n. Planerna för
kvällen är att se tv-serien Tre kronor och gårdagens Big brother-avsnitt.
Jag tror det blir en bra kväll.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0