Trötter

Seminariumet imorse gick rätt snabbt ändå, det kändes inte som att
vi satt där två timmar. Tur var väl det. ;p Lunchade med basgruppen
ute på gräset utanför Lindellhallen, mysigt. Under eftermiddagen fick
vi faktiskt gjort en hel del - sjätte seminarieuppgiften är avklarad.
Eventuellt ska vi träffas imorgon och gå igenom litegrann, men
vi är klara till 99,9 % i alla fall.  :)

Denna onsdagseftermiddag och kväll kommer jag spendera i soffan
halvsovandes om man ska ta det bokstavligt. Helt sjukt hur trött jag är,
tröttheten kom under eftermiddagen när vi arbetade med basgruppen
och den hänger ännu kvar. Så nu ska jag se några avsnitt av Tre kronor
och vem vet? John Blund kommer kanske på besök i några minuter..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0