Torsdag

Igårkväll blev det ingen uppdatering från min sida som ni kanske
märkte. Detta för att jag verkligen försökte plugga, och det gick väl
sådär ska jag säga. Jag satt och läste föreläsningsanteckningar och
några lagar i lagboken under tre timmar. Nästan en eloge till mig
eftersom jag lyckades läsa tre timmar, det är nog rekord.  ;p

Idag blir det en seg dag.. Jag börjar först 13.15 och slutar
17.00. Usch vad jag hatar den tiden. Det är nästan alltid så att min
grupp får den tiden, det ogillas. Nå ja, förutom fyra timmar skola
på eftermiddagen är planen att tentaplugga under förmiddagen.
Vi får väl se hur det går, men det är bättre att plugga på morgonen
än att börja plugga ikväll vid 18-tiden när jag kommer hem från
universitetet. Men nu ska jag kika in på Facebook innan jag hoppar
in i duschen. Sedan blir det lite tentapluggande..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0