Torsdag

Usch, den här dagen hade väl kunnat börja lite bättre? När jag klev upp
så förstod jag att det var dåligt väder ute med tanke på hur mörkt
det var i rummet. Jajemän, när jag öppnade persiennerna såg jag att
det regnade för fullt. Ännu värre - det regnar fortfarande och det ser
ut att hålla i sig ett bra tag..



Hur som helst, regn eller solsken, jag ska till universitetet en snabbis
idag. Karolina är fortfarande sjuk men uppsatsen är ju färdigskriven
och hon har läst igenom det som jag skrev igår, och hon godkände det.
Kanske inte så underligt eftersom vi pratade om vad som ska stå i
slutdiskussionen, så jag hade rätt bra koll och då var det inga problem
att skriva själv.  :) Men idag ska jag bara en snabbis till universitetet
just för att skriva ut uppsatsen och skicka in den via cambro (hoppas
det inte är allt för svårt, vore ju hemskt om jag gör något fel så den
inte blir inskickad).  ;p Sedan när jag kommer hem blir det en mysdag
framför tv:n, det är hundra gånger mysigare att sitta och se på tv
när regnet öser ner.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0