Torsdag

Tacka vet jag solen en dag som denna. Imorse när jag klev upp var
jag riktigt trött, det kändes som att jag hade ögonen fulla med grus.
Men så fort jag tittade ut och såg solen skina försvann min trötthet.
Visst, lite småtrött är jag men det är helt mänskligt eftersom klockan
bara är någon minut över sex på morgonen. ;p

Idag blir det en förmiddag på universitetet, skönt att inte ha heldag.
Först ska det vara ett seminarium och sedan ska basgruppen träffas
en stund. Jag kommer att åka hem vid 11-tiden, men jag tror inte det
tar så länge för oss. Ska jag vara ärlig vet jag inte ens varför vi ska
träffas idag.. Jag trodde att vi blev färdiga igår med uppgiften, men
den ska tydligen ses över än en gång. Min eftermiddag kommer jag
spendera på hemmaplan i alla fall.  :) Lite läsande blir det, hade faktiskt
tänkt kika igenom föreläsningsanteckningar och sånt idag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0