Tisdag

Jag känner mig som en zombie. Det känns som att jag inte har sovit
alls inatt, inte ens en liten blund. Att det sedan är grått och mulet ute
gör det inte bättre. Nej usch, det lär bli en tung dag och känner jag mig
själv rätt så lär jag vara galet trött efter en heldag på universitetet.



Idag ska jag alltså vara sex timmar på universitetet, det känns som
att det är längesedan sist. I förra momentet blev man bortskämd
med bara "9-12"-dagar så detta moment känns lite värre.  ;p
Jag hoppas att basgruppen är på hugget idag och arbetar effektivt,
det behövs eftersom vi ska arbeta med seminarieuppgifterna som ska
vara klara till klockan 13. Jag hatar att vara ute i sista stund och göra
saker. Jag är den personen som vill göra klart uppgifterna så fort som
möjligt och sedan på slutet vara ledig, istället för att vara ledig nu
mitt i allt och sedan arbeta som en tok.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0