Tisdag

Det är verkligen inte bra att vara ledig så pass många dagar i rad
som vi socionomer är just nu. Jag blir dagvild men det största
problemet är att jag är vaken alldeles för länge på kvällarna.
Vanligtvis brukar jag försöka somna vid 22.30-tiden, men de senaste
fyra-fem dagarna har jag inte kommit i säng förrän vid midnatt.
Visserligen gör det ingenting eftersom jag är ledig, men just idag
kändes det lite tungt eftersom jag klev upp 06.00.



Den här tisdagen kommer jag faktiskt spendera på universitetet
trots min ledighet. Jag ska ha en pluggdate med Kajsa, vi ska försöka
oss på någon gammal tenta men även smida planer inför helgen.  :)
Känner jag oss rätt blir det lite pluggande, mycket snackande, haha.
När jag kommer hem får vi se vad som händer, antagligen står matlagning
då på tur. Jag hoppas att vi är lite effektiva med tentapluggandet så
jag slipper det när jag kommer hem.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0